samanthas blogg

Alla inlägg under april 2010

Av Samantha Rösand - 24 april 2010 11:18

hejhej, igår var det as mysigt:) har dock ont i foten -.- haha.

jag har sovit gott, och hasse har snarkat :D!

nu ska vi nog ut en sväng, ska köpa bordslampa ;pppPPPppp

sen ska vi nog kanske till i2. rooligt.

c ya!

Av Samantha Rösand - 22 april 2010 21:48

hejhej, inte uppdaterat så bra.

är sjuk, eller ja, jag börjar bli iallafall. dricker varm för det hjälper.

äter glass som en fucking glass något.. a jag vet inte.

skol trött. varit hemma, går till skolan vilken tid jag vill.

vaknar när jag vill och drar när jag vill. så ska det ju inte va men skiter faktiskt i de


imorgon efter skolan drar jag till Sunne, ska nog träffa min syster när jag är där också... LÄNGTAR!

nu ska jag dra o dricka teeeee! 

  god natt.

Av Samantha Rösand - 19 april 2010 20:39

nu har jag och jennie bakat negerbollar, mums så gott va fan! :D

bruna in rullade i pärlsocker. yaaaay. så gott, jag ska såklart kladda ner mej så otroligt mycket. helt kletig. såg ut som om jag hade varit i någons fucking anal och kladdat med poo ^^ men det gillar vi ju :)


  

Av Samantha Rösand - 19 april 2010 18:30

glad mycket glad.


hejhej, idag är jag glad. mycket glad.

vet inte varför.. skumt men är väldigt glad! 

men något som gjorde mej mindre glad var att mina gratis sms är slut,

snart på fyllt igen. hade kvar sms till datumet gick ut. ovanligt! 

sa hur det skulle va till äcklet idag. sa att hon och alla andra va döda för mej.

härligt att slippa dom. jag och jennie ska ut nu.

jag har varit duktig.  pluggat, städat och nu ska jag ha kul!

nothing can stop me now! cuz im sitting on top of the world!

drar kanske en sväng till järpe, ska nog hälsa på BB BOIIII! :D

jaja, hörs.


god eftermiddag.


   '

söt bild - ofixad och gullig :)

Av Samantha Rösand - 17 april 2010 14:05

ensamhet, tomma känslor och kyla.


hejhej, jag är ensam. tomt.. vet inte hur jag känner.

hat, lycka, glädje, hämnd, tårar. inte en aning

vet bara att det är kallt. massa kallt. som att ligga ute under snön

naken i timmar. - tills man blir blå.

saknar känslan att vara riktigt älskad av någon

för just nu känner jag mej väldigt hatad.

låter kanske fjantigt, men skriver ju hur jag känner.

vill bara komma bort. försvinna. sen kanske dyka upp som ny människa?!

men jag menar, ska jag förändra mej? jag har väl inte gjort något fel?

det är ju alla andra som hatar och beter sej som idioter.

jag vet inte hur jag ska tackla saker längre. ska jag le och låtsas som inget har hänt? ska jag gråta och vara svag? eller ignorera och vara hur stark som helst och kolla ner på alla andra? jag vet inte.

jag känner mej som ett tomt moln. helt fjäderlätt.

inget i min kropp sätter ner mej på jorden så jag kan få gå på mina egna ben.

det ända jag bär med mej är ett bagage fylld av skit. en väska på min rygg fylld av ord, hårda ord. blickar, som ni önska kunde döda. hat, hat i massor.

kan ni bara försvinna ur mitt liv? låt mej få leva ett bra & sunt liv?

låt mej få skratta på riktigt och inte fake le hela jävla tiden.

säger så här: '' jag är trött på allt, all skit''. min enda mening dag in och dag ut.



ha en trevlig efter middag.


Av Samantha Rösand - 17 april 2010 11:54

stel, smått trött och lycklig för att jag har jennie.


hejhej, ny vaken, ja!  har sovit gott vid jennies sida! underbart.

är hur glad som helst för att jag har dej i mitt liv jennie,

du gör mej hel på något sätt!


sluta. jag har gett upp,dags för er med!

en efter en ska kommentera och hata.

jag skiter i er. skit i mej då?

allt blir ju så mycket bättre av det, inte sant?

låt skiten dofta hos er ,inte mej!!


godmorgon!

Av Samantha Rösand - 17 april 2010 05:05

jag kan höra fåglarnas kvitter, tvn är på max och min rygg gör ont.


hejhej, sitter nere i källaren, tvn är as hög, har precis varit hockey.

just nu går det en film, vet inte vad det är för film.  hör fåglarnas kvitter ute,

känns verkligen som vår. det är ett plus, det ska man älska!

min rygg gör ont, för ont. vilket inte är bra. kommer att se söt ut som gammal!


mina tankar.

yrar runt en massa i mitt huvud.

känner tomhet, eko

men ändå är den fylld av skit.

känner för ett samtal från malmö. saknar'n!


har tänkt på en gammal gubbe.

beskrivning:

rynkig, väldigt rynkig. vårtor i mängder /fy

stora händer och avlånga fötter  mörk bruna skor av mocka.

tybyxor i mörkt grön. och svarta hängslen, en vit skjorta

med en randig cardigan över i olika färger. en brun basker,

lika som skorna, en käpp i svart.

han står inte rak, alltså har han rygg problem.

han går sakta och har en ljus röst. stora brun gröna ögon

och en avlång stor nästa. vitt tunnt hår och fjunig mush.

han har precis handlat så han bär en påse, i tyg som alla gammla har ni vet?

det står: make the world peaceful på påsen.

han har en hund i koppel, en tax. liten av lång och brun.

han står och spanar in en äldre tant borta vid vägen.

slut.

han finns i mitt huvud.

knäppt, inte sant?

Av Samantha Rösand - 17 april 2010 03:10

vet inte vad jag ska göra. det ända som jag har i mina tankar är självmord. det är ju det enda sättet att komma ifrån all denna jävla skit. allas jävla skit snack och jidder om allt som är fel om mej. det är så mycket ni inte vet, men jag ber er att sluta  innan det går för lågt. men ni fattar inte. utan ni fortsätter och jag klarar inte a att vara stark o stå på mina egna ben när dom är skakis. ni gav mej tomma ord, som jag gick på. sen insåg jag vilka ni var. förutom er ligger det mycket i mitt bagage som inte alla ska veta om. och allt detta på en gång får mej att tappa kontrollen. ni fuckar min hjärna med kniv hugg flera ggr om. ni gör mej helt paranoid. jag har ett liv framför mej, jag är bara 15. finns så mycket jag vill göra. så många jag vill träffa, så mycket av världen att se. så många jag älskar som jag inte vill lämna. så mycket drömmar o fantasier. men tanken är starkare. den klämmer sej fram bland allt annat och jag har aldrig vågat förr, men nu känns det som att jag ska. någon som viskat något i mitt öra och sagt att: do it, its time to leave. ? hm, känns så, låter kanske dumt. men orken att stanna kommer jag inte skaffa. jag har  min älskade jennie, bara tanken på att aldrig få träffa henne får mej att gråta, jag har min mamma som jag älskar.. men känner inte igen henne mer, min lilla syster skulle bli förkrossad, joakim nere i malmö, skulle aldrig klara det liksom. hasse.. nei fyfan börjar gråta. men det spelar ingen roll.e glider sej förbi ändå, känns som att JAG SKA TA MITT LIV. fan låter sjukt, men i mitt huvud låter det bara såååååååå underbart. perfekt. men alla runt om är blinda. så fucking blinda, dom ser inte hur dom håller på och fuckar mej totalt. jag börjar tröttna som fan, och det märks. jag är osocial, irriterad , blir förbannad snabbt och slår sönder saker. har gjort dumma val för att min jvla hjärna är för fackad för att tänka rätt och välja rätt väg. vissa underbara människor som står mej nära tycker att jag skita i alls jävla jiddar, har gjort det i åratal. men om man köper en docka, låter henne ligga, slänga runt henne och trapa på henne blir hon sliten tillslut och blir en trasdocka. just recis det som händer med mej. jag är en sleten trasdocka med lappar som sagta åker av o kommer på om och om och om igen. jag sover dåkigt, skolan går skit, jag har misst vänner som visar sej vara falska. jag kaxar.


ni vill att jag ska prata. prata prta prata. sure yeah sure. av att snacka blir jag lättat men inte blir ngt bra för det? idioterna kaxar ju för det?

jag vill bara att alla ska vara glada, men då gör ni mej sur. ursäkta att jag kommenterar ngt, o ni hoppar på mej när jag inte gjort. sorry om jag  dåligt ngn gång o vill komma ut o ha kul. FÖLÅT FÖR ATT JAG FINNS? kan ju dra. kan lova att det inte blir svårt för mej att dra. men ni får ju skylla er själva. för inte är det jag som manipulerar o fuckar mej själv. utan ni era fittor förstör mej totalt.

kalla mej tönt, kalla mej fjolla. men håll då käften när jag är borta.

ska vara helt ärlig

kan namnen på alla mina real friends. för dom är inte många,

men hällre det än falska idioter som ger tomma ord.


''självmord är kanske inte lösningen på allt''

hur kan det inte vara? jag kommer ju mer än långt bort från alla? inte sant? jag  har mer än 5 avskeds bred liggandes hemma, men jag har varit feg. on my way to do it. have a nice life, i know i wont.

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards