samanthas blogg

Alla inlägg under april 2010

Av Samantha Rösand - 14 april 2010 16:24

hejhej, skolan har varit toppen. varit med mina älskade boys hela dan. käkat glass, myst med godis o dricka, kladdkaka - you name it! uppe på skoltaket. killarna har stekt, (blekfisarna vill ha färg) haha lycka till i sverige menar jag.. ni ser ut som snö grabbar :D älskar er ändå! nu ska jag ut i solen, käka mer glass, och be malmö ringa^^ puss


  på bilden ; robin, jag, david (syns knappt) göte, bill och alex

fotograf ; viktoer :D

Av Samantha Rösand - 13 april 2010 20:32

hejhej, ingen skola för mej idag. trött på skiten så har pluggat hemma. har gjrt cv osv idag, duktig är jag! har ONT i ryggen :( lekt med jennie en sväng också. hon har varit i töcksfors. men nu är min baby hemma :D skola tyvärr  imorn :( menmen,

inget mer att skriva, ska baka med mamma! :D puss hej.

 

Av Samantha Rösand - 9 april 2010 20:56

  

ahaha kollar på talang, baby balla balla! moahaha, han asso. kan inte beskriva hur mycket jag skratta! baby balla balla, baby balla balla O.o ahahahahahah

Av Samantha Rösand - 9 april 2010 18:49

IDAG ÄR DET EN SPECIELL DAG!! JOAKIM LARSSON BLIR 17 ÅR VA FAN! :D SÄG GRATTIS ERA FJANTAR ^^


hoppas du får en bra dag vännen, det förtjänar du verkligen.

du skulle ha varit här nu, så hade vi firat din dag tillsammans!

men du är i malmö din bajs -.- haha, men jag älskar dej ändå din fjaaaaaant!

<3

Av Samantha Rösand - 9 april 2010 18:45

hejhej, kan bara säga att jag har askul med jennie! har varit i stan , edsvalla o hemma och vi kan inte sluta skratta ;D MOAHAHA! till veckan drar jag nog till sunne :) feting nice, ska inte skriva mer, ska ut o smoka nu med jennie bus! KÖSS ;*

Av Samantha Rösand - 8 april 2010 18:45

tack för dagen hasse :) <3

Av Samantha Rösand - 7 april 2010 20:27

hejhej, precis varit ute med vovvsi! skönt att gå lite nu, faktiskt helt okej väder :)

sitter och lyssnar på I like med keri hilson, kan inte sluta :P haha, jaja palla sitta här nu, ska äta :D KÖSS!  

jag & lola :D


Av Samantha Rösand - 7 april 2010 14:55

hejhej, ska säga hejdå till jennie nu. för hon fär till töcksfors igen.. så tråkigt. Linus & Lolla drog tidigt idag. Direkt när vi vaknade till och med.. trist att alla drar?! men ska nog träffa bella under veckan :) imorn blir det utgång också :D ska inte skriva mycket mer, vill vara med jennie. skiver nog mer sen!


lyssna på ludacris - how low

as grym låt ;)

peace!  

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards