samanthas blogg

Alla inlägg under april 2010

Av Samantha Rösand - 6 april 2010 19:59

  


sitter i köket och dricker kaffe med jennie. mysigt att umgås innan hon åker igen. :) vill skrapa ihop lite pengar och åka båtresa med jennie till danmark snart! längesen och skulle vara stört kul!  kanske någon som vill med? :)

Av Samantha Rösand - 6 april 2010 18:39

hejhej, jennie är här!!!!!!! yess, men hon åker igen imorn -.- bajs. jaja lolla o linus är här o hälsar på, as gött att dom kommit hit nu, saknat dom! Lolla är min syster för er som inte vet. och linus är hennes pojkvän, dom är förlovade :)


dont take any shit!

trött på er ska ni veta. jag kommer sätta dit er. där ni ska sitta era äckliga slynor. ni går mej på nerverna. ni har tryckt ner mej så långt ner, men nu har jag lärt mej att ta ingen skit! för det förtjänar jag inte av er. ni är inte värd mina tårar. inte alls! säger : vänta ni bara tills lovet är slut. eller kanske innan tillochmed.


peace!  

Av Samantha Rösand - 5 april 2010 15:47

hejhej, saknar dej hejdå

  

Av Samantha Rösand - 5 april 2010 15:34

karoline, lilla syster. saknar dej :(   

jomark & jag. saknart !! :(


  



hejhej, slaggat hos annie inatt, skön att skippa vara hemma! idag ska jag inte göra något speciellt. många som vill ses nu under lovet, men jag vill inte träffa dom.. va jag elak nu? haha! well well, blir nog lira ,saknar att ha kramp i handen o mammas mat vid datorn. helt stel, kan lova att annie är skön i sängen! ^^ hehehe, misstolka inte. ;) är det någon som har tråkigt CALL ME! :D hoes nu drar jag. peace!   


bjuder på den. have a nice day! ;)

cam

Av Samantha Rösand - 4 april 2010 19:19

DATA SPEL <3

 

  

Av Samantha Rösand - 4 april 2010 18:56

hejhej, påsklovet är här som har varit efterlängtat. fast, jag venne vad jag ska göra? har så jävla tråkigt, igår lirade jag juiced 2 i åtta timmar sträck!! käkade 5 korvar sen sov jag. liv? hm jag venne, enligt alla nerds in town så, just nu sitter jag hos annie, vet inte vad som händer. imorgon kommer min älskade jennie hem! YES! :D haha men nu ska jag dra mej, BK blir (: peace!   

BTW, saknar tobbe.


      


söta bilder ;) bjuder på dom :)

Av Samantha Rösand - 2 april 2010 21:13

hejhej, har varit på bio idag med jennie och bea, kom nyss hem faktiskt. blev alice i underlandet. engelsk verson. riktigt bra. helt ok faktiskt, skratta gjorde jag! haha, sen efter gick vi på toa, eller jennie o bea iaf, o dom tog barn toaletten XD haha jennie satte sej o pissa på en barn stol. as liten höll på att dö !! hahaha! kul iaf, jag o jennie köpte glass på BK sen för bea va med hennes pojkvän i krp. men det blev sent, o jag skulle hem, jennie skulle med bea till täcksfors så åkte ensam till ruttna grums, nu är jag hemma o käkar godis. MUMS! ;d har tråkigt oxå så smsa mej så får ni en puss :* peace!   


 

haha tvungen! :D

Av Samantha Rösand - 1 april 2010 19:29

hejhej, har inte varit i skolan så mycket denna veckan. orkar seriöst inte med jättesten och folket där. saknar john bauer och bytingen. som fan också! efter lovet ska jag dit och hälsa på :) osäker på vilken tårta jag ska köpa med mej, men det listar jag ut tills då :) men tänkte överraska mina små babes ;D ^^ haha blir kanske inte en suprise längre men ;d saknar babbs, hoppas på att få träffa honom imorgon! :D

idag har jag varit hemma, hakade på till grums med mamma på möte, där var iana. kul o träffa henne! men mamma mår inte bra. orkar inte vara hemma själv så är hos jennie nu. vi ska väl hitta på något kul antar jag, har käkat smörgås tårta! MUMS!? O.o I LOVE! :)  men nu ska jag dra iväg till televisionen. peace!    bytingen! <3

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards