samanthas blogg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Samantha Rösand - 31 augusti 2010 22:26

Precis skrivit på papprena. Skickas in imorgon, skönt att det är gjort! Har huvudvärk & ont i magen + att allt är varmt.. vill ligga och sova bara. Men har saker att göra så ska nog gå från älskade datorn nu och fixa det så jag kan få sova.. Ulrika kom hem nyss, med en ny tandborste till mej!! Gott med en frääch tandborste. Nä nu ska damen dra, Vi hörs imorgon! Kram



DAGENS LÅT

 

Joe Brooks - Superman


För det första han är jätte söt! Sen är Texten urgullig och hans röst är ljuvlig. Hans andra låtar är även bra. Lyssna?

Av Samantha Rösand - 31 augusti 2010 21:31

Kollade runt lite på internet och hittade sockerbitar som var formade som kaniner! Coolt och riktigt söta. Sådana borde finnas på Ica!


     

Här ser man dom söta kaninerna som ska bli dränkta.

 

Kram

F*N

Av Samantha Rösand - 31 augusti 2010 19:06

Yo, fan vad solen skiner nu ><' tycker att moder natur kan bestämma sej. Självklart ska det vara soligt. Men låt det vara det nu då, ok? :D

Av Samantha Rösand - 31 augusti 2010 17:58

Yo, fan vad det regnar!! Trött på det nu, det räcker faktiskt! Men kan sitta inne. Ska plugga lite tänkte jag, eller plugg och plugg. Jobba på lite så jag slipper stressa om det så skulle bli så :) Gillar att ha sakerna klara i förtid! (PLUGGIS)

Skolan va dryg idag, men funkar alltid. Längtat hem hela dagen faktiskt, efter mat, toa och kääärlek. Uppfyllde allt, käkade Mc.D mat i bilen påväg hem & toan fick mitt arsle på sej med en gång - hm det lät mysigt! Fick många kramar dessutom! Fan att kramar kan värma så otroligt! Inget slår Robin (my bff). Älskar den vännen! Ställer alltid upp :* Nu ska jag hämta något att dricka, kylan gör så man blir krasslig i halsen :( Kram!

Av Samantha Rösand - 30 augusti 2010 21:42

Yo, drar fan nu asså. Fastnar alltid framför datorn. Kommer få fyrkantiga ögon. I promise! Ska lägga mej i soffan och mys messa med älsklingen! Godnatt på er gullungar! Kram Tårdis & Säääämi


     

Av Samantha Rösand - 30 augusti 2010 20:33

Yo, fan börjar bli mörkt ute.. sitter i köket och hör tven från tv rummet. Ala Fredriksson's kollar på Fångarna på fortet! Ska gå dit och joina :) Tänker på älskade Emil Lennartsson så jag expolderar. Förhoppningsvis drar vi till Forshaga till helgen, rånajs! :) Jag och min lilla syster Lulsandra har pratat i telefon ganska länge, ungen är förskyld och ska på klassresa imorgon , hm vet inte hur sötnosen tänker! Saknar pappsen Erik också, inte bra alls! Något som inte heller är bra är att det börjar bli kallt för mej :( ska in och ta på mej raggsockorna och en stor stickad tröja och gosa ner mej i soffan tänkte jag, imorgon är det en ny dag med många möjligheter, nu drar jag iväg med in kopp te! Puss i ljumsken. Kram!



Vicky & jag på bilden! :) <3

Idag saknar jag mitt röda hår :''''''( ska fan spara.  

Av Samantha Rösand - 30 augusti 2010 18:57

  


Yo, fråga saker!! Passa på, jag svarar, skriv i min fråge ruta eller kommentera:)

på fredag svarar jag och har allt upplagt på bloggen! Kram



Av Samantha Rösand - 30 augusti 2010 18:27

Yo, om ni undrar vad min rubrik betyder så är det: ''Jag har jobbat bra''. Stolt!! Haft en bra dag, fan lärt mej mer idag än vad jag gjort på hela förra termin! Otroligt^^ Iallfall, det enda jag käkat innan jag kom hem klockan fem ca va två köttbullar! Mummmmmms -.- När jag kom hem passade jag på att äta! Rastlös som fan och har inget att göra så sitter vid älskade internet, hihih men ska avsluta detta inlägg och fixa något att dricka. Kram!

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards