samanthas blogg

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Samantha Rösand - 29 augusti 2010 21:13

Yo, hoppar in i duschen nu. Lägger mej efter det :) Ska upp tidigt imorgon, har skolan imorgon, och efter det måste jag plugga! Så godnatt :*

Kram!

Lilla söta Tård & Jag :D  

Av Samantha Rösand - 29 augusti 2010 20:12

Yo, drar mej fan. Mys sugen so ska käka tacos och kolla film med Fredriksson's nu! Sovgott sötnosar :D Kram!!!

MEN INNAN JAG DRAR!!!!! - vill jag bara säga till alla hur mycket min pojkvän betyder för mej.


  


det bästa som hänt mej någonsin! Den mest underbara killen som finns på denna jord! Finns verkligen inga ord som kan förklara. Tror verkligen inte att du fattar hur mycket du betyder hjärtat!!! är så otroligt jävla kär, inget kan stoppa mej nu. verkligen så känns det! du gör mej så lycklig och glad :* Dina ord värmer hela min kropp! och när du kysser mej blir jag knäsvag! JAG ÄLSKAR DENNA GRAPPEN! <3


Av Samantha Rösand - 29 augusti 2010 19:51

Yo,  tänkte skriva mina 5 favorit låtar just nu :D


1. Flo Rida - Club can't handle me feat. David Guetta

En grym ''party'' låt! Blir riktigt glad när jag hör den! :D

2. Oskar Linnros - Från och med Du

En fin låt, som man fastnar för, inte så så svår att lära sej heller :)

3. Mike Posner - Cooler than me

Grym låt, skön till festen/på dansgolvet! Texten är skön ;)

4. Joe Brooks - World at our feet

Skön ''söndagslåt''. Samma här texten är skön och låten är avslappnande! :D

5. Usher ft. Pitbull - DJ got us fallin in love

Riktigt bra text och låt! Funkar bra som fest låt GILLAS :D


Mina fem favoriter just nu :D Musik är allt!!! Kram!

Av Samantha Rösand - 29 augusti 2010 19:30

Yo, sitter på mitt rum, har precis gjort mej i ordning. Inte vet varför, antar för att jag inte har något att göra. För att det är en typisk lång-tråkig söndag.. Imorgon är det skola! Fan klagar inte kommer ifrån Säffle och träffa lite folk :)! Käkade nyss mat men är hungrig igen, fast sugen på något sött, får kolla vad det finns! Seriöst vad tråkigt allt är.. ute är allt blött, inne finns det inget att göra -.-

Vill åka någonstans och göra något riktigt kul & oförglömmligt nuuuu!!! En resa skulle absolut inte sitta fel.. Aja ska leta i skåpen efter något gott Kram!

Av Samantha Rösand - 29 augusti 2010 17:40

Yo, sitter i soffan och kollar på Disney XD. Phineas & Ferb är kärlek! Vet inte men tecknat kan man inte tröttna på, speciellt inte om det är roligt. Oftast kan jag somna till tecknat.. tycker det är gulligt! Ha Ha! Det har regnat som fan här i Säffle, men solen tittar fram just nu, får hoppas på det bästa för det är jobbigt att åka till skolan när det är kallt och dåligt väder, right? Varit en lugn dag iallafall. Kollade på Tretton. En film för er som inte vet det. Handlar om en tjej som är duktig i skolan osv. Men hon blir vän med den populärarste tjejen i skolan som alla tycker är vackrast osv. Nackdelen med detta är att hon förändras. Hon piercar sej i naveln och tungan, börjar sniffa, röka på och dricka. Hon blir populär bland killarna, detta blir som en dröm som gått i uppfyllelse för henne. Tills hon märker att det är ett helvete. Sett filmen förr, riktigt bra! Inte den nyaste filmen heller så antar att en hel del har sett den, men för er som inte har det så rekomenderar jag den!


  

Av Samantha Rösand - 29 augusti 2010 00:15

Yo, kollat film här med folket! Bröllopsfotografen kollade vi på, ingen hade sett den tidigare förutom jag. Har ni tänkt på en sak ni som sett den? Att dom nämner Grums i filmen. Det tycker jag är stort banne mej! Ha Ha! Blev mys till det, tacos sen lite godis :) Mums! nu kollar vi Animal Planet, grym kanal! Är lite tidig kanske, klockan passerade ju nyss tolv slaget men nu har jag och emil varit tillsammans en månad! Kanske inte lika länge som ett år, men det kommer! :) Jag älskar dej Emil   Hi Hi! Klockan slår, mina ögon blir trötta! Ska lägga mej, för att Emil Fredriksson snackar spanska med mej så jag exloderar! Ha Ha!  Hörs imorgon, Kram!

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards