samanthas blogg

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Samantha Rösand - 28 augusti 2010 17:28

Yo, herregud så det regnar! Nog inte varit med om så mycket regn! Översvämming i Säffle Centrum, helt sjukt! Man orkar inte göra sej i ordning, sitter bara inne och degar! Dock luktar det mat! Jag tror nog på att man blir påverkad av ica reklamerna, för idag ska vi käka fläskkotletter! Jävlar vad gott :D Hänt mycket, med tanke på att det va så längesen jag bloggade, lite kortfattat: Jag har klippt mej! Jag har skaffat pojkvän, jag är nu tillsammans med Emil Lennartsson. Jag har varit i Göteborg, samt träffat min syster & hennes pojkvän Kimmin där! Min lilla syster och pappa har varit här och hälsat på! Skolan har börjat, och jag mår hur bra som helst! Ni kanske inte tycker att det är 'WOW stora saker som hänt'' men det är det för mej, hänt mycket mer såklart, men inte kommer jag tråka ut eran dag så mycket! Nu ska jag faktiskt äta, kan blogga lite mer senare! Här kommer en bild på mej i det korta håret för er som inte sett det!

Kram!   

Av Samantha Rösand - 28 augusti 2010 17:24

Yo! Imorgon är det två månader exakt sen jag bloggade sist, vet inte varför det blev ett sånt uppehåll. Precis när bloggen låg på topp! Men nu är jag igång igen. Bloggen heter Paradice Sweden och här får ni läsa allt från min egna lilla värld. Hur jag ser på olika saker. Undrar ni över något? Skriv då i min fråge ruta!

Kram!

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards