samanthas blogg

Alla inlägg under mars 2010

Av Samantha Rösand - 28 mars 2010 16:43

hejhej, saknar byingen :( ska till patrik snart. mysigt som fan! skriver senare. KÖSS

Av Samantha Rösand - 26 mars 2010 11:46

hejhej, ville bara säga en sak!

Tobbe a.k.a Eskil  är bästast. hihi sweet :D


   peace!   



Av Samantha Rösand - 26 mars 2010 10:35

hejhej,MF! sitter här på lektion. sista dagen idag på praktiken. too bad. men ska bli skönt att komma tillbaka till grums faktiskt. slipper gå upp så satans tidigt! och lektionerna blir kortare! he-he nice ;) hm, har matte just nu, kanon kul! noot. kommer sakna bytingen faktiskt. dom har varit grymma och alla på John Bauer har varit hur trevliga som helst. Tobbe   har varit hur grym som helst så ni vet! han är den roligaste människan jag träffat banne mej :o hur snäll som helst också! som sagt bytingens konung! och så har vi Oskar , från grums gott folk! :D awesome. real friends :) dessutom är oskar väldigt fin   . Linda   får vi inte glömma, den jag snackade med först, om man bort ser från oskar såklart ^^ true friend <3 skulle vilja börja i denna klassen, alla är roliga och har humor som ingen annan. bytingen, like a family (A) hi-hi. Sofie   såklart, otrolig vän. kommer nog vara vänner utanför detta också:) Ian   är nog den konstigaste fast på ett bra sätt såklart, så jävla rolig och skön! Jomark   har jag spenderat mycket tid med, som sofie en vän for life:) eller ja som många andra:) ska inte bara skriva om vissa. utan hela BYTINGEN   big love. ^^


John Bauer är en bra skola, rekomenderas verkligen!

såklart, media är ddet hjärtat pumpar för^^

för er från bytingen som läser, sköt om er ni har varit grymma!  


igår kom Henric och hälsade på, trevligt trevligt. inte träffat honom på aslänge! ;O efter skolan drog jag till stan o va med Jennie, Annie, Thomas & Sibeide. mycket mys! :D

efter skolan idag ska jag iväg till Väsby. Längtar. Riktigt mysigt! :)

ska inte skriva så mycket mer blir nog jobbigt att läsa. Ska se om jag kan hjälpa mina sköna homies lite med matte :) peace!   


  

 bytingen. <3 



Av Samantha Rösand - 25 mars 2010 06:27

eskil my friend, du är grymmast. no shiet!  du är min före bild. min idol!

jag ska bli som dej när jag blir stor! du är en stjärna, en speciell stjärna som tindrar för mej, jag är din vän för all evighet. kommer aldrig svika dej tuffing. you are awesome. bytingens konung. <3

Av Samantha Rösand - 24 mars 2010 12:43

hejhej, ngn som ska med ut i helgen? fett sugen på att supa sönder mej o bara döööööö












mummmmms

Av Samantha Rösand - 24 mars 2010 12:33

hejhej, sitter på lektion nu, börjar om 4 minuter:P jomark sitter och berättar massa hemligheter om sej själv. om att han tar sej i naveln... jaja. ha-ha. skriver senare ikväll, hade kung! peace!   

Av Samantha Rösand - 23 mars 2010 19:43

linda i bakgrunden! ägd bild, king äru jomark :d


  

Av Samantha Rösand - 23 mars 2010 18:04

hejhej, va på praktiken tills kl halv 11. dåligt jag vet, men mådde inte bra alls! tog bussen hem och vilade upp mej. mår bättre, va nere i gymmet, duscha och sen vidare till jennie. kaffe blev det o nu ska vi mysa och ha kul som alltid! imorgon ska jag försöka vara glad och hålla huvudet högt, le och vara über trevlig! nu ska jag dra. hörs imorn. peace!   

 


här är länkar på några filmer från film festivalen. kolla! :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=zsx-8J_SSXo

boasnok


http://www.youtube.com/watch?v=N-3qCDlgefs

en dag med eskil


http://www.youtube.com/watch?v=jbCPE6JqsOI

jag är en stjärna, de vet jag

 

http://www.youtube.com/watch?v=HIEKuabfFvc&feature=PlayList&p=1176CFE69B5E170C&index=19

mock us and you die

 






KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards