samanthas blogg

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Samantha Rösand - 6 mars 2010 23:33

hejhej kära vänner! sitter här, jag & jennie hittade inte ngt godis så det fick bli yoghurt, äpplen & kanel! haha, gott vare! nu lyssnar vi på musik & camar med folk, faktiskt jävligt kul om jag får säga det själv:D igår vare lite interessant faktiskt, kristoffer lövgren kom till mej!!! och för er som inte vet var jag kär i den killen i 3 år, men inte lika längre. och när jag inte vill, så vill han..hm? aja, vi kollade film o myste. fett nice. idag är det jennies tur, vi pysslar om varandra, vi båda behöver det :) menmen, mamma var hur urgullig som helst idag, bara för att jag badade hunden så lagade hon potatis gratäng. som jag ÄLSKAR!  puss på henne i massor. lovet börjar dra sej mot slutet... tråkigt lov. men ändå jävligt skönt, har varit sjuk & blivit frisk. bara chillat. ska bli skönt att börja på tisdag & gå i skolan i fyra dagar. sen är det prao! efter det går vi i skolan i fyra dagar igen sedan är det påsklov eller något tror jag! ;D inte långt tills sommarlovet börjar guys :D härligt, saknar sommaren!!! fyfan - buhu:(  bild kommer sen sötisar. nu ska jag sluta skriva! ni är bäst:) peace!   

Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards