samanthas blogg

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Samantha Rösand - 1 mars 2010 18:26

hejhej. febern är borta! så himla härligt, ni anar inte. min hals mandel är fortfarande svullen, men kan säga att den höga febern är jobbigare. just nu sitter jag hos jennie. skönt att träffa henne!:) tyvärr ska hon bort imorn, men kommer dagen efter som tur är. har hjälpt mamma att fotografera massa saker som hon ska sälja inför flytten till göteborg. och för er som inte vet så ska jag flytta ifrån grums till sommaren. ner till kusten. stort hus med hela familjen :) längtar! men nu ska jag kila, ska inte vara en sån nörd :P peace!   





Av Samantha Rösand - 1 mars 2010 00:14

hejhej, precis börjat blogga igen! mysigt.

förr bloggade jag på blogg.se. men gillade inte den sidan, denna är skönare och känns bättre:) kommer nog skriva mest om min vardag, mode & design och såklart visa bilder som jag tagit. vill nämnligen bli fotograf. det kommer nog vara ett inlägg om dagen antar jag. hoppas ni kommer gilla min blogg folks. kommentera gärna eller skriv i gästboken :) nu ska jag kila! vi hörs imorgon! peace!   

Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards