samanthas blogg

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Samantha Rösand - 19 mars 2010 22:31

hejhej, vet. jag är dålig på att uppdatera. men funkar inte internet, kan jag inget hjälpa. denna vecka har varit otrolig! i onsdags va jag i fotostudion, fotade jennie. kulkulkul! älska att fotografera. kul att få göra något jag gillar också! klassen ,ja vad ska jag säga? kan jag inte bara få börja där? måste jag vara 2 år yngre? jag skulle göra anything för att få vara med dom dag in o dag ut varje vecka ;o

     

ha-ha, söt jag är! not.               älskar min jennie nilsson <3



film festivalen.

kul att få se alla filmer som alla hållt på med nu under veckan. kan säga att det va roligt, vissa filmer skulle man kunna se om och om igen. favoriten va: en dag med eskil! :d grym grabbar! :D jomark och hans grupp vann med sin film om svininfluensan och att den va en bluff. för er som inte vet är det mockomentärer dom gjort. bra jobbat alla!!      

efter detta va jag med hasse tills hans tåg kom o min buss kom. trevligt! :)

längtan efter måndag är stor. vill träffa dom grymmaaste ;) ha-ha peace!   

Tidigare månad - Senare månad

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards