samanthas blogg

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Samantha Rösand - 23 september 2010 21:56

SAKNAR MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR 


  

Av Samantha Rösand - 23 september 2010 21:06

Jag vet inte vad jag ska göra nu, när man verkligen insett att det är på riktigt?

Trodde inte det skulle kännas så ensamt, så snabbt. Men sammtidigt vet jag inte vad jag vill längre. Jag är så jävla osäker, med dej vid min sida var jag så otroligt stark. Nu är jag ensam och svag. Jag vill hålla om dej, stjäla smärtan. Jag mår inte som jag ska när du är borta.. Jag saknar något, men jag vet inte om det är dej eller kärlek. Tiden står stilla, allt går så himla segt. Nu finns det en annledning att gråta, det är hemskt. All denna tid med dej, du älskade mej. Du  vet det. Men du kommer inte tillbaka. Flaskorna är tomma, allt är slut. Som jag. Jag försöker acceptera att du är borta. Allt jag vill, allt jag behöver är att få dej att andas normalt igen. Jag är förstörd, du med. Vi måste fixa detta. Om det går. Men nu måste jag vara själv...


Av Samantha Rösand - 23 september 2010 18:51

Där gick du, precis som vanligt. Det pirrade till i magen. Jag visste inte om jag skulle krama dej, slå dej eller bara kyssa dej som vanligt. Vi gick, jag ville hålla din hand, som jag brukar. Men jag vågade inte, jag visste inte vad jag skulle göra. Vi satte oss. Där satt vi ensamna. Ingen pratade om det vi egentligen ville prata om. Det var mest tyst, och ditt underbara skratt bara kom och gick hela tiden. Vad fan skrattade du åt? Såg du inte att jag var allvarligt? Iallfall för en stund, jag försökte ju sedan att spela ''glad'' för att du inte skulle se hur illa jag mådde.. som vanligt märker du inget. Du nämner inget, du ber inte om ursäkt. Det märktes att du inte ville, eller? Jag vill se mer! Men åt andra sidan, så är det försent. Allt är förstört. Du gick. Ingen av oss vågade gå fram och krama. Ingen vågade hoppa i varandras famn även om vi ville. För vi vet att allt är över...

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards