samanthas blogg

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

varför bloggar just du?

Av Samantha Rösand - 11 september 2010 15:39

Jag har börjat blogga för att skriva av mej. Jag har besökare. Men om jag inte skulle ha det skulle det inte spela någon roll för jag vill bara skriva på. Om det nu finns några intresserade som läser finns det ju lyssnare eller ja läsare. Jag menar, det finns ju folk som skriver på papper, eller vanliga inlägg som ingen kan läsa som dom kanske gömmer på datorn. Jag vill även stötta folk och finnas för dom. Ge dom råd och kanske vara som en ''förebild'' för någon. Jag började inte blogga för att bli ''stoooor bloggkändis'' utan för att bara skriva.


Nu vill jag veta varför just du bloggar och vad som gör dej och din blogg så unik! Kommentera och svara!

 
 
Tobias

Tobias

11 september 2010 17:02

Jag skriver min blogg om klassisk musik för att jag känner att de är få andra som gör det och att jag vill vara unik. :-)

Hej svejs!

Tobias

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

 
michaela

michaela

11 september 2010 17:19

vaför jag började blogga ?

först tyckte jag att blogga var urtrist men alla andra gjorde det ju så jag tänkte jag provar jag med , vet inte hur många bloggar jag haft men skaffat ny hela tiden säkert på min 7e nu. Min blogg handlar om allt möjligt. Lite om smink och vardag. Det är lite som en dagbok för mejj. Som alla kan läsa. UUngefär samma som för dejj. Vill bara kunna skriva av mejj. "Texten är min behandlling" typ :]

hare bra kram michaela

http://www.midnighthour.bloggplatsen.se

 
Denise

Denise

11 september 2010 17:25

Först när jag började blogga var du hur tråkigt som helst och jag bytte blogg om och om igen.
Jag tycker det blir mycket roligare och blogga om bloggen är snygg också.
Men till frågan. Jag började för att ha ett ställe att få skriva av mig på. Jag skriver ju om mina tankar ibland och det är skönt att få det ur sig på något sett och på bloggen funkar det utmärkt!
Så det är nog mest därför. :)

Puss!
/ Din denise.

http://deniseliivingstone.bloggplatsen.se

 
Towa

Towa

11 september 2010 18:41

Hej!

Jag bloggar för att skriva av mig, och för att flera personer ska bli medvetna om min sjukdom och allt vad det innebär..
Bryr mig inte heller så mycket om besökare men ser gärna att statisktiken ökar!

Kram

http://aplastiskanemibloggplatsen.se

 
Jenniemaria

Jenniemaria

11 september 2010 19:38

Jag bloggar bara för att få skriva ut allt som jag tycker och tänker om allt. Har inte berättat för någon att jag har en blogg, så den är mest för mig själv. Men samtidigt tycker jag det är jätte roligt när jag får respons på det jag skrivit.

Jennie

http://jenniemaria.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

www.neeh.bloggplatsen.se

11 september 2010 20:42

Ja du :)

Jag bloggar om typ mest inget ..
Kan man väll säga bara vad man gör på dagarna och sånt och lägger upp musik som jag själv tycker är bra då :)

 
Okashi

Okashi

11 september 2010 22:29

Tror inte man hittar så många rejvare som bloggar! Lägger upp bilder från fester o alla mina olika outfits, bloggar även om min utbildning tillbagare/konditor!! read and enjoy!! Jag gillar att blogg, skönt att skriva av sig lixom! =D Din blogg e grym tjejen! kraam!!

http://okashi84.blogg.se

 
Transparens

Transparens

11 september 2010 22:34

Jag har precis börjat blogg med denna anonyma blogg där jag skriver om mitt rätta jag o om hur jag tar mig igenom vardagen med anti-deprissiva o dess biverkningar!

http://transparens.bloggplatsen.se

 
Anniiz

Anniiz

11 september 2010 22:39

Hej!
Blogga SÖG tyckte jag förut och har haft många olika bloggar "bara för att", men sen hamnade jag i en slags depression, jag började tänka mycket på vad som hänt under mitt liv och alla tråkiga minnen kom upp, jag grät mig till sömns, så när jag hade blogg och började blogga på allvar så var det lixom ett sätt att få ur sig sina känslor och det hjälpte mig på vägen. Just därför är mitt bloggande unikt.
take care :)

http://anniiz.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 september 2010 00:23

Jag börja blogga för jag inte har något annat för mig, och jag tycker det är skönt att få dela med sig till andra.

Kolla gärna in min blogg, lägger upp massa youtube klipp och så

http://troddeduja.bloggplatsen.se

 
happyunhappy

happyunhappy

12 september 2010 09:52

jag började blogga för att se vad det var, om det var något för mig, det var det.
jag bloggar mest nu för att skriva av mig, senare läser jag vad jag tänkte om saken och hur jag kände då, tycker det kan vara intressant att kolla bak i tiden, hur man mådde och vad man gjorde.

http://www.happyunhappy.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

12 september 2010 10:35

Jag började blogga för jag ville skriva om våra förberedelser inför vårt kommande bröllop, när vi sedan valde och lämna varandra istället blev dte skriva av sig om sina tankar och funderingar och sen fortsatte det bara efter jag läkt mina sår :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
elin

elin

12 september 2010 12:55

jag bloggar av samma anledning som dig, för att skriva av mig. för att kunna skriva ner tankar och saker som påverkar hur jag mår :)

http://ela-aa.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 september 2010 13:05

Jag bloggar för att jag vill dela med mig av de jag tycker om :)

Kolla min blogg

http://troddeduja.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

12 september 2010 15:01

Jag har haft sjukt många olika bloggar, bytt mellan namn och sidor.
Men jag tror jag bloggar bara för att skriva.
Jag älskar att skriva, att berätta.
Berätta om mig.
Hur jag ser på mitt liv.
Även om jag bara skriver om min vardag.
Får ju folk en syn på hur mitt liv är.
Jag bryr mig inte om läsare, fast visst det är ju alltid kul att få kommentarer eller se att någon har varit inne.
Men, ja.

http://Anniiemaria.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samantha Rösand - 6 februari 2011 13:31


För er som följde min blogg förr, jag bloggar än. Fast på Devote.se   www.samis.devote.se     ...

Av Samantha Rösand - 6 oktober 2010 09:49

Detta kommer bli mitt sista inlägg. Förr har jag sagt hejdå, men nu menar jag det. Ska vara för mej själv och starta om på nytt. Tråkigt kanske men så är det. Ibland behöver man det. Iallfall för ett tag nu, det är för mycket för mej at the moment, o...

Av Samantha Rösand - 4 oktober 2010 21:18


alla mina hundratals älsklingar, vet ni vad jag tycker är hur kul som helst? Hur en människa tror att han/hon kan göra mej avundsjuk eller irriterad. Hur en sån männiksa tror att han/hon förstör min dag. Men faktiskt gör det min dag, älskar sånt. Sån...

Av Samantha Rösand - 4 oktober 2010 21:10

Herregud Herregud!!! Internet har inte funkat, och klockan är mycket. Har inte hunnit sitta och gått igenom alla bloggar.. Förlåt. Den blogg som vinner utses imorogn i promise! cpinternet... -.- ...

Av Samantha Rösand - 3 oktober 2010 19:48


Hejhopp mina små! Ja, idag har jag inte gjort ett jävla skit helt ärligt. En helt slapp söndag. Som det ska vara eller? Dagens blogg kommer att nomineras imorgon. Ni som kommenterat redan nu, ni är helt grymma och har otroliga bloggar. Tänk att männi...

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards