samanthas blogg

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Vad gör dej glad?

Av Samantha Rösand - 12 september 2010 15:56

Något som gör mej glad är att se andra glada. Något som gör mej glad är att se folk le och skratta på ett sätt som smittar.. Sånna människor som vill en väl, och sånna människor som är tacksamma! Jag blir glad av mina vänner, av min familj. När saker och ting funkar som det ska. Jag mår bra av att andra är glada!


Vad gör dej glad?

Kommentera och svara!

 

 

 

 

Sitter och filosoferar när jag sminkar mej,

Brukar aldrig rama in mina ögon. Men testade precis :)

  

 

 

  

 
 
ingo

ingo

12 september 2010 17:31

När andra skrattar riktigt mycket gör mig så glad. När vänner och familj finns i min närhet gör mig glad. För ett år sen förlorade jag min pappa...jag säger bara KRAMA OM DINA NÄRA OCH KÄRA MEEEEER FÖR MAN VET ALDRIG NÄR DOM FÖRSVINNER. Visa ett leende lite mer än vad man kanske gör. Man mår bäst när man är positiv =)
Ha en bra söndag
Ciao

http://www.ingopingo.bloggplatsen.se

 
Nemo

Nemo

12 september 2010 20:14

Gillar de du skriver :) Jag blir glad utav att se andra glada, som du skrev att de smittar av sig. Det stämmer ju, så länge andra i min omgivning är glada så är jag glad. Jag älskar att se mina vänner, min familj och min pojkvän glada . Det är underbart :D

http://nemoflummare.bloggplatsen.se

Samantha Rösand

12 september 2010 20:31

Det låter ju jättebra! :) Kul att höra, nu blir jag ju glad! :D

 
Cecilia

Cecilia

12 september 2010 22:19

Jag blir glad när jag har makten att göra någon annan glad :)

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

 
Jennie

Jennie

12 september 2010 22:23

ja blir glad när jag dansar/tränar, för det är d som ja älskar mest :)
och även när dom i min närhet är glada såklart :D

http://dancestyle.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

13 september 2010 04:59

Jag blir fruktansvärt av att vara i närheten av min fästman. :)

http://sofieskogsberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samantha Rösand - 6 februari 2011 13:31


För er som följde min blogg förr, jag bloggar än. Fast på Devote.se   www.samis.devote.se     ...

Av Samantha Rösand - 6 oktober 2010 09:49

Detta kommer bli mitt sista inlägg. Förr har jag sagt hejdå, men nu menar jag det. Ska vara för mej själv och starta om på nytt. Tråkigt kanske men så är det. Ibland behöver man det. Iallfall för ett tag nu, det är för mycket för mej at the moment, o...

Av Samantha Rösand - 4 oktober 2010 21:18


alla mina hundratals älsklingar, vet ni vad jag tycker är hur kul som helst? Hur en människa tror att han/hon kan göra mej avundsjuk eller irriterad. Hur en sån männiksa tror att han/hon förstör min dag. Men faktiskt gör det min dag, älskar sånt. Sån...

Av Samantha Rösand - 4 oktober 2010 21:10

Herregud Herregud!!! Internet har inte funkat, och klockan är mycket. Har inte hunnit sitta och gått igenom alla bloggar.. Förlåt. Den blogg som vinner utses imorogn i promise! cpinternet... -.- ...

Av Samantha Rösand - 3 oktober 2010 19:48


Hejhopp mina små! Ja, idag har jag inte gjort ett jävla skit helt ärligt. En helt slapp söndag. Som det ska vara eller? Dagens blogg kommer att nomineras imorgon. Ni som kommenterat redan nu, ni är helt grymma och har otroliga bloggar. Tänk att männi...

KLOCKA

OM MEJ


Namn: Samantha Rösand
Ålder: 15
Född: 1995 januari 31
Bor: Säffle, Värmland
Gör: Bloggar, går i skolan

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

DET SENASTE JAG SKREV

FRÅGA MEJ NÅGOT

14 besvarade frågor

ARKIV

SPRÅK/TRANSLATE

JAG REKOMMENDERAR


Ovido - Quiz & Flashcards